FREDAG, Gammalt Tvspel och LOV!

Tjeena!

Det är FREEEDAAG!! (för er som på något konstigt vis lyckats missa det)

Jag sitter och nördar vid datan..precis som jag brukar när jag kommit hem ;p

Idag så gick alla ettor på skolan till Storsjöteatern för att kolla på Sirqus Alfon... man skulle då kunna tro att det var en teaterföreställning... men det var det inte riktig. Jag vet inte hur jag ska förklara det... det var galet, kul och knäppt på samma gång. Det var som att vara med i ett väldigt gammalt tvspel, det var samma musik och sånt.
Dom hoppade runt och dansade å spelade musik (Tänk er ett riktigt konstigt men roligt bidrag från nått kostigt land i Eurovision song contest) ungefär så var det...haha låter inte riktigt klokt.. men det var det ju inte riktigt det heller så det stämmer.

Det var ver as kul så det borde ni se!! :p




Nu är det lov, ja nu är det lov å fy fan vad jag är lycklig ;)

(melodin är typ nu är det jul, nu är det jul) höhö 

The end of the inlägg!


// LajsA ♥


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0