Helt oväntad bio kväll.

Tjena!

Jag kom nyss hem från stan! Var på bio och såg Fame med några kompisar :) det var skojigt, man kan aldrig gå för mycket på bio det är något som är säkert! Gå på bio är något utav det bästa jag vet och att gå med roliga människor gör det hela ännu roligare :D Filmen var helt okej bra, inte den bästa jag sätt men absolut inte den dåligaste filmen. Innan jag gick på bio så åt jag middag med min bror som var gullig å bjuda mig ^^, bio besöket blev lite spontant, hade egentligen inte tänk gå men så får man ett roligt sms där det står "vill du hänga med på bio" å då kan man ju inte säga nej. Det är kul att göra lite spontana saker ibland allt blir lite roligare då.

Jag hade en väldigt rolig kväll :)

Nu ska jag snart sova ^^,

Natti Natti på er alla!



Fame!!!


// LajsA ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0