Inlägg från Stockholm... Jag lever! ;p

Tjeeenaa!!

Det var ett tag sen sist. Jag har fått låna en dator så jag är glad har inte suttit vid datan på typ 4 dagar... haha xp låter fjantigt men det känns ju tomt när man inte gör det man brukar göra nästan jämt när man är hemma å det är ju att sitta vid datan.
Liten snabb uppdatering vad jag har hittat på :)

Tågresan ner till Stockholm gick toppen bra och det var verkligen hur kul som helst! :D
Tack Sara du gjorde resan till en väldigt kul resa.

Jag var in till tha big city i måndags å träffade en kompis, det var kul kul :)

Det har såklart blivit mycket shopping ^^, Me like ♥ 

Har hur mycket som helst som jag vill berätta om, men hinner inte skriva mer nu :(

Hoppas alla har ett bra höstlov så här långt :)


// LajsA ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0