Kalla fötter.

Tjena!

Sitter vid datan (det var ovanligt...eller så inte haha ;p ) Jag fryser väldigt mkt om fötterna, få ta och sätta mig framför öppnaspisen i vardagrummet och värma dom, det låter som en rätt bra idé kan jag tycka men jag är för lat för att göra det. Jobbigt när det blir så, har iaf mina mysiga trofflor på mig ^^,
Ja här sitter jag och skriver ett inlägg om mina kalla fötter... haha kan det bli mer (o)intressant? haha xp
så blir det när man har för lite att göra... men nu ska jag gå och göra annat som att hjälpa till att duka, jag är så duktig jag ;) (ja lite måste man ju få skryta.. även om det bara handlar om att duka bordet) Det måste inte alltid handla om stora saker... ibland kan det lilla räcka ;p



hehe :p


// LajsA ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0