Kvällsprommis

Gokväll Gokväll ;p

Jag trottsade min huvudvärk och gick en kvällsprommis :)

Jag har upptäkt att det är skönt att gå en promenad på kvällen då det är mörkt, jag är i vanliga fall lite mörkrädd haha xp men jag måste utmana det lite och det är inte alls läskigt det är det som är så bra. 
Allt sitter i huvudet, går jag och tänker att det ska dyka upp läska zombies är det ju inte så konstigt om man börjar fundera på om det inte ska dyka upp något läskigt ;p men det gör det ju inte. (kanske för att det inte finns några zombies... haha men iaf)

Har ingen lust att gå till skolan imorgon, men det är ju sista dagen sen är det ju ett underbrat LOOOV! :D 
Det ska bli så himmla mysigt ^^,

Bilderna jag tar är inte precis av högsta kvalite, men det är ju för att jag använder mobilkameran i brist på en bra kamera. Men den får faktiskt duga och ibland så förvånas man över hur bra bilder det blir ;p


Bilden tog jag för några dagar sen när jag var ute och gick.



//LajsA ♥


Kommentarer
Postat av: Sawah

ser typ precis ut som där jag bor. :o

2009-10-22 @ 23:11:19
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0