Liten försening...

Tjena!

Sitter i skolan och göra inte alls mycket. Sara hade kommenterat as många bilder på bilddagboken och det stod ungefär samma på alla... haha hon hade tråkigt igår (och det märks) xD
Idag är det meningen att jag ska redovisa min naturkunskaps- uppsats men jag är inte så säker på att jag kommer kunna göra det. Det har blivit lite fel med pluggandet den senaste tiden, lisom en liten försenning med allt känns det som. Men det blir nog bra till slut på ett eller annat sätt :)

Yes så ligger det till just nu.

Skriver mer senare.

// LajsA ♥

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Allt bra med dig idag då? =)

2009-10-20 @ 15:53:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0