Normal?

Tjena!

Jag har tänkt rätt mycket på det där med att vara "normal" vem bestämmer vem som är det? man går ju på det som dom flesta är... men det är ju ett sånt snack om hur man ska se ut, vad som är rätt och vad som är fel. Personer som hatar feta personer och ja allt vad det nu är. Det är klart att det inte är bra att vara överviktig det är ju ohälsosamt men det är ju inte bra att vara för smal och träna som en galning heller. Det bästa är ju att vara lagom (det vanliga svenska ordet) men det måste faktiskt finnas någon balans mellan allt. sen får man ju ha den åsikt man har, Men jag tycker att alla ska få vara som dom är, det skulle vara väldigt tråkigt om alla var likadana. Jag menar hur skulle inte det se ut? jag tror i alla fall att det skulle vara tråkigt... man är ju olika för en andledning, jag tror helt enkelt att det ska vara så.
Japp det var min åsikt! Sen är det upp till dig att tycka vad du vill! :)


Yeah!!!

// LajsA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0