PanikPluggaPromenad.

Tjena!

Har inte kunnat uppdadera något idag för blogg sidan har varit knäpp. Men nu gör jag det!! :D fick nästan panik när det inte gick att logga in på bloggen (näe nu överdrev jag lite... så beroende är jag inte) xp
Nu så tänker jag snart plugga, jag menar verkligen PLUGGA! det måste göras och nu ska jag f*n sätta min och göra det. sådetså! ;p
Kan berätta lite om min dag då. Dagen började med att jag hade datakunskap, det var helt okej hade en genomgång och sen fick man jobba med en uppgift. Genomgången var rätt seg men uppgiften vart jag klar med. Jag tycker det känns så skönt när man blir klar med något på en gång, man behöver inte gå och fundera på det längre. Så ska jag göra med allt! (Sickta uppåt ska man ju göra ;p ) Sen hade jag svenska, vi pratade om källkritik och sen fick vi jobba med naturkunskaps- uppgiften. Sist så var det engelska som gällde, vi höll på med olika muntliga saker och det var faktiskt riktigt kul :p.
Japp så har min dag sett ut i stort sätt.

Nu: Plugga
Sen: Äta middag
Lite senare: Plugga lite mer (kanske) :p
Senare: Promenad!
Mycket senare: Det får vi se då ;)


hahah bilden bjuder jag på! (man måste ju våga bjuda lite på sig själv) x)


// LajsA ♥



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0