Plugg och letande.

Tjena!

Hittils idag så har jag pluggat, jobbat lite mer på naturkunskapen (den är snart klar!!) och dansat haha xD sånt man kan gör ibland när man har tråkigt inne på rummet. Igår kollade jag och pappa på filmen "När lammen tystnar" den sägs ju vara jätte hemsk och massa sånt men jag tyckte inte den var så farlig. Vissa bitar var lite små läskiga men den var inte så läskigt som jag trodde att den skulle vara. Hur som helst så var det en nice lördagskväll. Nu så ska jag gå och leta reda på en restveska och min vinterjacka som ska finnas någonstans i pappas hus, det ska bli spännande och se vart dom kan vara ;)
Senare så drar jag hem till mamma!

Det var allt för nu!

// LajsA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0