Plugg Söndag!

Tjena!

Jag håller på att plugga för fullt men Naturkunskaps uppgiften. Jag har gräft ner mig i massa fakta om ekosystem, biologisk mångfald, fotosyntes och massa annat som jag knapp har någon aning om vad det är men jag jobbar på att sudda ut så många frågetecken som möjligt (man kan ju inte gå runt med massa frågetecken, man kan ju ska någon... haha xD fick den knasiga reklamen i huvudet) aja tillbaka till Naturkunsakpens underbara värld...
eh *host* men jag ska vara ärlig och säga att det är faktiskt interssant när man väll börja läsa om saker. Det är ju när man inte fattar saker som man tycker det är svårt och jobbigt. Så det smartaste vore ju om man satte sig ner och började jobba med uppgiften när man precis har fått den, för ju fortare man kommer igång och börja fatta vad det är man ska göra ju snabbare blir man ju klar. Men som alltid så är det ju lättare sagt än gjort. Hur som helst så är det ett bra tips och vet man om det så är det en bra början.

Nu måste jag snart gå en promenad eller något för att rensa huvudet. Kommer få ont i huvet om jag sitter förlänge med det här xp. Jag är nöjd över att jag börjat med det i alla fall, en början är ju en början och ett steg på väg. 


Tyckte det passade bra med en fin liten natur bild...hehe xD


// LajsA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0