Skolfotografen + Mcdonalds= Sant (borde vara...)

Gokväll Gokväll ;)

Har nyss kommit hem från en biokväll med mamma, vi var och såg "flickan som lekte med elden". Den var rätt bra tyckte jag så den är lungt värd att se... tycker jag i alla fall. :)

Idag så var det skolfoto på skolan, snubben som var fotograf var lite lätt skum och han var nog lite stressad eller nått... för det var lixom *du sitter där, du sitter där å du ställer dig där* och det gick fort som typ nån millitärövning sen så ställde han sig vid kameran och sa - "Nu kommer jag ta några snabba bilder så ni hinner inte fixa till er mellan korten" sen sa det *klick, klick å klick* sen var det klart. Allt gick på typ mindre än 10 min. Jag undar om han hadde brotom någonstans för i vissa klasser så kom inte alla med på kortet för han bara körde på och kunde inte vänta tills alla var där. Han har nog valt lite fel jobb... Mcdonalds skulle kanske passat bättre?! för med hans tempo så skulle alla få maten i tid ;p

Det är vad jag tycker i alla fall.

Nu ska jag nog snart sova :p


// LajsA ♥

Natti Natti ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0