Snart redo att dra!

Tjeeena!

Nu är jag snart helt klar med allt, har bara håret och sminket kvar att fixa.
Jag ser fram emot att åka tåg, brukar alltid åka buss om jag ska ner till Stockholm så det ska bli mycker roligare att åka tåg, för jag tycker faktiskt att tåg är mycket bättre än buss + att det går fortare ;) 

Jag kommer inte kunna uppdaterna lika mycket som jag brukar, det är sorligt men sant :'/
men var inte ledsna så fort jag hittaar en dator så skriver jag ett gulligt litet inlägg!
så fortsätt att kolla... för man vet aldrig när nästa inlägg kommer ;p



ååå åka sj tååg jag är en looser baby, jag har inget körkort! ;D

(Markoolios låt pendeldåg  har fasnat i min hjärna... höhö så passnde) 


// LajsA ♥


(ps. bilden tog jag förra sommaren)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0