Sovmorgon & pannkakor

Tjena!

Eller gomorgon borde jag säga, vaknade för ett litet tag sen. Det är så härligt med sovmorgon efter hel vecka med massa plugg och annat. Vaknade först kl halv 9 men somnade om och vaknade typ halv 12 ^^, underbart att känna att man kan somna om och sova vidare i den mysiga sängen! :) Sen tog jag mig upp ur sängen och gick ut i köket för att komma på något till frukost. Kom inte på något först men sen hittade jag pannkakor som pappa gjort för någon dag sen och dom blev en perfekt frukost♥ Ingen frukost som jag brukar äta men just denna dag så känndes det rätt med pannkakor ;) haha
Idag så vet jag inte vad jag ska hitta på riktigt, måste ju plugga lite men det är ju lördag så jag är ju inte så sugen på att plugga (fast å andra sidan när är man sugen på det?) får se vad jag gör denna lördag, slappt lär det ju bli, tar mig kanske ut på en promenad men träningsvärken sitter i så någon lång promenad lär det inte bli.

Hoppas alla får en bra lördag! :)

 
Sovmorgon ♥ (sov inte precis till kvart över tre, men rätt länge iaf)


// LajsA ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0