Stel som en pinne!

Tjena!

Är i skolan och väntar på att teatern ska börja, nu fick jag den kännslan av att jag skrivit det här förut ;p aja... jag kan bara säga att jag har en sån j*vla träningsvärk så det är inte sant! Passet som vi hade i går på jumpan har verkligen satt sina spår. Jag går runt som en stel pinne och kan inte riktigt kontrolera det jag gör... har tex snubblat väldigt många gånger och det hänns som om mina knän viker sig hela tiden. Det är ju bra på ett sätt att ha träningsvärk för då vet man ju att man tränat, det är som ett bevis ;p
Om ni ser en person som gåt lite konstigt då kan det vara jag ;) haha

Nu ska jag vänta, vänta och vänta...
hoppas Sara och Anders vill göra mig sällskap :)

// LajsA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0