Takida!

Tjena!

Sitter och nördar lite vid datan. Pluggandet har gått hyfsat bra, har lite matte som jag behöver göra så jag ska väll ta och göra det snart. Just nu sitter jag och lyssnar på takida! Det är mitt favorit band♥, jag blir så glad av deras musik och känner jag mig nere så känns det bättre att lyssa på lite takida :) Funkar för mig i alla fall.
Dom spelar på hovet i Stockholm den 28:de nov, jag skulle hur gärna som helat vilja se dom då!! har sätt dom två gånger live och stämningen var helt underbar ^^, efter det så flög jag på moln ;p haha men det var nästan lite så. Men att se dom igen vore Helt Totalt Jävla As Grymt!! :D



takida!! 


// LajsA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0