Tänkar tisdag.

Tjena!

Dagen var sådär.. inte precis bra men inte heller as dålig.

Tänker så väldigt mycket just nu... Mest på hur man kan trassla till det och göra fel. Jag tänker också på hur svårt det kan vara att inte riktigt veta vad man känner för en person... det känns som om jag testar olika vägar men kommer ingenstans, jag har nog krockat... Jag blir galen på mig själv, varför ska det vara så svårt?
Vissa gör saker krångligare än vad det är... och jag är nog en av dom!
Jag vill kunna spola tillbaka tiden till den dagen i sommras då allt kändes bra.
Ta mig tillbaka och låt mig stanna där!


Inget är fel och inget är rätt,
men allt går bara snätt..


// LajsA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0