TeaterTorsdag.

Tjena & Gomorgon!

Sitter hemma och nördar vid datan lite innan jag tänker dra till bussen och sen vidare till skolan :)
Idag vet jag inte riktigt vad som ska göras... så det bilr en överrsakning ^^,
Jag har iallafall teater på eftermiddagen (som alltid på torsdagar) det ser jag fram emot! det är faktiskt riktigt kul :p Juste det är sista dagen för mig idag, ska inte gå till skolan imorgon... för jag ska nämligen göra en sak.
Nu måste jag snart hitta mina skor och klä på mig alla kläder! :)





     //LajsA ♥

Kommentarer
Postat av: Sawah

NEEEEEEEEEEEEJ! :O Du kommer inte i morgon... Och Anna ska på sånglektion ;O Då blir jag övergiven. :P Får väl ta sovmorgon, dåe. :)

2009-10-08 @ 09:55:52
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0