Väntan

Tjena!

Är i skolan och väntar på att teatern ska börja :)
Det händer inte så mycket, hittade en ledig dator så jag satte mig vid den. Det är väll det bästa sättet att fördriva tiden på... som jag kan komma på just nu. Har ganska slappa dagar, men det är skönt att man inte behöver stressa ihjäl sig. Jag kommer inte på så mycket att skriva om just nu, är rätt trött och känner mig seg.
En sak jag kom på att jag kan berätta om är att jag längtar som en tok till höstlovet!! :D Då ska jag nämligen åka tåg ner till Stockholm, det kommer bli hur mysigt som helst ^^, Jag ska bo hos min mormor och bonus morfar.
Jag älskar värkligen att vara där ♥.
Det kommer bli rätt mycket shopping och jag ska såklart dra en sväng in till den stora staden. Stockholm är en stad som jag gillar väldigt mycket, jag kan inte riktigt förklara vad det är men man känner sig som en i mängden samtidigt som man kan ha vilken stil som helst och sticka ut. Sen finns det så mycket att titta allt i från coola affärer till att bara sätta sig någostans på ett fik och bara kolla på folk (det kanske inte låter så kul men det är rätt spännande) För min känns det så skönt att komma bort ett tag och bara få vara, jag tror det är viktigt att man bara åker ifrån staden/platsen där man är för det mesta. Man behöver nog byta miljö ibland för att verkligen uppskatta platsen man bor på. Det finns för och nackdelar med alla ställen på jorden och det gäller att hitta dom platser där man kan känna att man trivs.


// LajsA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0