Ska det vara så ska det vara på riktigt!

Det känns som om jag vill att något ska hända, att jag typ ska träffa någon som bara förändrar saker, som typ får mig att se saker på andra sätt eller jag vet inte... Är det kärlek jag letar efter eller är det bara för att jag ser alla andra hittar den, som jag också vill ha det? För vad är det egentligen jag vill? Bara för att "alla andra" (inte alla, men många) så betyder det inte att det är vad jag vill, men man påverkas ju av andra oavsätt om man vill det eller inte. Det som händer runt omkring oss tar vi ju upp mer eller mindre. Så jag funderar lite över om det verkligen är så viktigt, jag menar jag trivs med mig själv som det är bra som det är, sen är det klart att det kan alltid bli bättre men det är så vi människor fungerar, vi vill ha mer och helst av det vi inte kan få. Så varför stressa med att hitta någon, då kanske man bara tar första bästa och det blir inge bra om det bara blir någon just för att man vill ha någon. Ne jag lever efter "ordspråket" ska det vara så ska det vara på riktigt! :p
Så egentligen varför inte bara chilla och ta det lungt, saker kommer hända förr eller senare och om man inser att det är bra som det är så varför längta bort till något man inte vet om det är bra eller inte.
Drömmar är en sak verklighet en annan.

lite funderingar så här på kvällen ;p

Kommentarer
Postat av: ida

ska det va så ska det annars vill jag inte ha det tralalalalaaa!



gooo lisa! :)

2010-04-22 @ 22:13:32
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: Sara

LajsA säger bra och smarta saker, som vanligt :) (Y)

2010-04-23 @ 08:43:57
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0