små små tecken...


I fredags så skulle jag och Ida äta apelsin... Och jag börjar skala precis som vanligt, sen kollar jag på den och ser detta... Ett hjärta!! Bara så där så var det där, inget jag tänkte på att lixom skala på det sättet så att det blev så, jag skulle ju bara skala som vanligt.
Jag börjar undra om det finns något...eller att det är någon som vill visa något, gud? Jag är inte speciellt troende men ibland så börjar jag fundera på om det finns något som ingen ser. Något som typ visar små tecken på saker, att det snart ska hända något, för ibland händer det saker som jag inte kan förklara... och det har hänt att det har hänt flera små saker som typ har bettyt samma sak, Är det bara tillfälligheter? eller finns det något där som vill visa något? Jag undrar... för tänk om det finns små tecken som vill visa saker, bara det att vi oftast är för upptagna av annat för att se de. Eller är det bara så att vi människor vill ha förklaring på allt och just därför så vill vi tro att det händer av en anledning? Ja, jag vet inte men om det finns saker som händer som typ olika tecken så tycker jag det är coolt, fast alla tolkar saker annorlunda... men det är fortfarande coolt!

Kommentarer
Postat av: ida

jag tror på tecken wohooooo! :D

2010-04-25 @ 20:03:28
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0