Tomt huvud?

Jag vill skriva något men tyvärr så har alla mina idéer försvunnit ut ur mitt huvud för tillfället. Fast jag en tanke som jag har tänkt är att tänk så många liv som på går runt om i välden.. till exempel om jag läser ett blogginlägg som någon har skrivit, så kan jag tänka på den personen senare och tänka att den personen gör faktiskt någonting samtidigt som jag väntar på bussen eller vad jag nu gör ;p Det är coolt tycker jag, att så många olika människor, kändisar som "vanliga" människor liver sina liv. Ibland kan en sån tanke dyka upp när jag sitter å borsta tänderna... typ så här "undra vad Kungen gör nu" (fast jag undrar sällan vad kungen gör, är inte så intresserad av han... men kom inte på någon annan) fast det måste ju betyda att jag tänker på han med tanke på att jag tänkte på han nyss. höhö konstigt ;p

Trotts att alla idéer var borta så lyckades jag tänka på något, huvudet är sällan tomt (fast på vissa verkar det som om det är så) hehe

Peace out!
Nu ska jag sooovaa!


Kommentarer
Postat av: ida

tycker du har bra tankar :')

2010-04-13 @ 21:01:27
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0