Det kaos jag lever i

Städar! Jag har inte gjort annat än att städa i ungefär 3 dagar nu, först hos pappa både hjälpt till och städa källaren sen fick jag ett ryck och städade hela mitt rum, den som påstår att det är damm i det rummet nu den människan har damm i ögonen. Nu städar jag mitt rum hos mamma, jädra i mig vad kläder jag har slängt bort! Som jag inte använder och för att göra plats åt det lilla jag köpte i sthlm (det behöveds rensas, garderoben var full så allt onödingt åkte ut). Men ändå så känns det som om jag har ont om kläder eller kanske inte kläder utan kläder jag gillar.
Kan  vara så att det blir lite höst shopping ;p

Har en del kvar att städa, så back to dah kaos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0