11 februari 2010, En torsdag


Tjeenaa :)

En underbar Torsdag!!

Jag har packat massa och resultatet är en STOR FET blå väska, jag ska nämligen sova i stan i natt och sen på fredag efter skolan så åker gänget (Jag, Anna, Sara, Christoffer och Anders) till Annas home town Klövjö ;p
Det ska bli jättemysigt!! ^^, Jag tänkte lära mig åka lite snowboard och Anna kommer vara min tränare... undrar hur det kommer gå? Anna är säkert jätteduktig men jag? kommer jag kanske krascha in i ett träd eller starta en lavin? fast nu ska vi nog börja i barnbacken å vad kan hända där egetlingen? Det blir sääääkert bra bra :)

Nu ska jag och den STORA FETA blåa väskan snart åka in till stan för att det är skooolaa-time, blir Samhällskunskap, lunch och Teater låter inte så dumt. Efter skolan är det middag och senare DANS! ♥



Jag började tro att det inte skulle bli något mer
men jag hade fel och gud vad jag är glad för det.
Det är inte mycket, men tillräkligt för att få mig att le.


Haaa det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0