En skolkare?


Tjeeenaa bloggeeen :p

Just nu är jag i skolan och nööördar data, ska egentligen ha idrott å bada men jag känner inte att jag vill. Nu tror alla att jag skolkar.... och ja det gör jag ju på sätt och vis men jag badade faktiskt förra veckan så jag har ju badat en gång iallafall! Men istället för att bada så ska jag och Sara sätta oss och plugga snart, vi ska vara vääääldigt duktiga. Har en uppsats som ska vara klar nästa vecka så det gäller att göra klart den... blablabla men det ska gå!

Nu är det plugg-time!

Skriver mer ikväll tror jag :)


Ps. hade dans igår (som vanligt på Tisdagar) det VAR kul!! "Alla har en bitch inom sig, det är bara att TA fram den!!"

Have a najs day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0