Ska fatta mig kort ;)


Tjeenaa bloggen och alla som läser ;)

Detta inlägget så ska jag fatta mig kort... inga onödiga detaljer om nått konstigt som inget engentligen bryr sig om... höhö nu kör jag!

Började dagen med att... Vakna (tidigt), vänta på bussen, frukost på skolan med Sara, plugg med Sara, Samhälle, åkte till folketshus för att se teater som utvecklingstörda gjort (BRA TEATER), åka buss från folkets hus smockad med massa små barn, lunch på skolan (tacko-paj... mums), följa med Sara och köpa hårfärg, Teater i 3 h, slut på skoldagen, Hem till Christoffer, göra pannkaka, Anna färgar Saras hår, Saras hår blev inte som det skulle, äta pannkaka, stressa till dansen, dansa, blev hemtad av mamma på dansen, skjusade Anna till coop för att köpa hårfärg till Sara, Åka hem, skriva klart Svenska- uppsatsen, nästan klar med svenska- uppsatsen... Och nu sitter jag här och skriver ett vääääldigt kortfattat inlägg om min dag! ;)


Tog bilden imorse på väg till bussen... ibland så tar min mobilkamera förvånandsvärt bra bilder ;)

Natti Natti, Nutti Nutti Pissi Pissi x)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0