söndag den tjugo....


Gooo mooorgon! :)

Det är söndag den tjudoförsta februari år tvåtusentio, det är Hilding som ha namnsdag (kan vara bra att veta om man kännner någon som heter det, fast det gör inte jag) och vädret just nu är vitt, snöigt... solen skymtar fram. Den finns där bakom det vita någonstans.
Jag har ätit go frukost, mannagrynsgröt ^^, Idag är planerna som så att jag ska plugga! Tänker fan bli klar med uppsatsen idag (eller stora delar av den iallafall) det är väll det jag ska göra, men det vore kul att gå ut och fota lite men är vädret så här så blir det vita bilder så jag hoppas det klarnar upp och blir en stooor blå himmel.

Om det blir några bilder eller ej, lär visa sig ;)


Blååååa himmel vart är du?

Baj baj!

Kommentarer
Postat av: Sara [Tävling på bloggen!]

Vad ska du plugga?

Kram

2010-02-21 @ 12:11:21
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Sara [Tävling på bloggen!]

Sv; Okej.

Fin bild, vad har du för kamera?

Kram

2010-02-21 @ 23:09:29
URL: http://www.februaritjej.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0