Söndag i lajsa´s liv


Tjeenaa Tjeena :p

Det är Söndag... En dag som är rätt tråkig, gör bara tråkiga men bra saker (eller försöker göra det iaf)
Jag har lyckats ganska bra hitils :)

På LajsA´s "Att Fixa-lista"
♦ Städa
♦ Vika kläder och lägga in i garderoben
♦ Plugga: Skriva logg
              Religions uppgift
              Sv uppsats.
              Eng.
♦ Duscha, fotbad.
♦Lägga mig hyffsat tidigt.

Som ni ser så är dom två översta punkterna fixat! och loggen är snart klar.
Bra början, hoppas på ett bra slut också ;)

Fixat lunch har jag också gjort, gott gott ^^,

Tomatsoppa, knäcke-macka med ost och ett glas jos x)


Nu måste jag fortsätta fiiixxaaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0