tillbaka på gymmet & Coola bilder från helgen!


Tjena Tjena :)

Kom hem från gymmet för en stund sen och ni ska bara veta hur härligt det var på gymmet! Det var jättekul, jag gillar det verkligen. Jag tränade inget förra veckan för jag kände mig lite sjuk så det var bäst att ta det lungt. Men nu är jag tillbaka igen och det är skönt! Hoppas att jag hinner träna en gång till innan helgen!

Nu tänkte jag ladda upp lite bilder från Helgen i Klövsjö!



Fredagskväll, lekte en lek med plastmuggar... men Anders verkar använda dom som en kikare x)


Mysljus och Christoffer spelar gitarr!


Sara är söt ;)


Christoffer gör en... eh arg/fundersam min xD


Jag och Sara letade efter katten Nisse....


I den lilla stugan sov vi ^^,


Fruuukooost-time på lördagen!


Muuumsigt!


Go Alla hjärtans dag fika som vi fick på söndagen :)

Jag tog tyvärr inga bilder i backen då jag åkte Snowboard... men this is it!
Mysig helg var det! Tack! Sara, Anna, Anders och Christoffer!! :D

PluggPluggPlugg!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0