Torsdagmorgon och en glömd pyjamas


Gomorgon Gomorgon!

Har Precis landat i skolan, Om typ 20 minuter så ska jag ha Samhälle och det är väll rätt okej. Men jag kanske skulle ha lämnat in en uppgift för länge sen... fast det fixar sig. Jag har kommit på en sak att jag inte är jättebra på att packa, det är väll inget man måste vara bra på men jag skulle behöva vara det med tanke på att jag dansar två gånger i veckan och då sover jag hos Anna. Sen gymmar jag också och då måste sånna saker packas ner. Fast jag är väll ganska bra att packa.. det jobbiga är att KOMMA IHÅG allt x) och det har jag lyckats med idag eller inte lyckats med, glömmde pyjamasen och nästan tandborsten x) Men annars så har jag nog fått med mig allt... borde inte sitta här och tänka efter för jag kan inte göra något åt det, är det hemma så är det.
Det känns som om idag kommer bli en bra dag, trotts att jag fick stressa till bussen och sen stå och vänta på den. Det är dans idag och det gillas enomt mycket, det är ett jävla tjat om dans... men jag tjatar hur mycket jag vill ;) Nu borde jag gå till lektionen!

Byeee byee skriver mer när det dyker upp ett tillfälle ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0