Typ dödar tid.


Hellu Helluu

Just nu sitter jag på skolan och är så grymt trött, ögonen är jättekonstiga och vill lixom inte fokusera alls.

Skulle egentligen ha haft teater nu på eftermiddagen men läraren var sjuk så det blev inget, trååkigt tycker jag. Så jag har "lekt" musikare... hängde lite med dom ett tag men dom pratade om teori saker om noter och massa sånt.. jag kände mig vilsen x) och nu sitter jag här och skriver ett inlägg om... eh? typ inget alls... sitter väll har för att döda tid och för att vänta på att Anna och hennes band ska repa klart.

Juste det är dans ikväll! :D det är kuuuul och på torsdagar är det street... så Anna och jag ska shaka some ass later ;) så jag stannar inne i stan inatt och det är myyysigt :) 
(hoppas bara att vi inte ställer oss och kokar nudlar kl typ halv 2 på natten...som vi gjorde sist) xp

Nu är anna klaaaar

Allt för nu!


________________________________________________________________________________________________



Jag vet inte vad det är med mig... allt känns så konstigt bra...vet inte vad jag ska göra med mig själv ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0