Uppsats uppsats


Tjeenaa blooogeeen ;)

Uppsats Uppsats jag skriver Uppsats... borde inte blogga, borde skriiivvvaa UPPSATS! höhö men det går ganska bra nu faktsikt, tuppen upp för det! Snart kan jag precis allt om den där mannen August Strindberg, är det nått ni undrar så är det bara å fråga...jag har Strindberg-jour mellan kl 21:03 till 21:07 på söndagar udda veckor, varannan månad xD Då sitter doktor LajsA och svara på frågor om dah man August ;)
... aa eller så inte! hehe.

Men nu ska jag Skriiiivaa lite meeeer! Sen ska jag kolla film med mami ^^,


bjuder på sn vääldigt snögg bild ;) höhö (undrar vad jag håller på med) xD

hejhå nu ska jag gåå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sjunger "Damn thats a sexy bitch, a sexy bitch". Strindberg alltså ;)fast du med för den delen :D

2010-02-26 @ 21:59:10
Postat av: Jossan

jag glömde skriva mitt namn förut! :O men jag är ingen gammal pervo gubbe elr nåt sånt ifall du undra, det är bara jag ;P

2010-02-26 @ 22:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0