jag lever och har nyst 1000 gånger


Tjeena Tjeena hej ;)

Jag lever...
Det var ett tag sen sist... Vad har jag gjort? hmm..´
Måndags var jag på bio med bror och pappa. Det var vääääldigt kul, bio är det bästa som finns! Vi såg Snabba cash och den var inte så dum... ååh den snygge joel var med i den... höhö *dreggel* x)
Tisdags var det dans med Anna :) det var kuuuul! Det blir faktiskt roligare och roligare för varje gång som går och det är många veckor kvar så det är kul när man hittar något som är kul samtidigt som man faktiskt rör på sig.. shake shake soooome ass ;)
Idag så var det bad på idrotten med massa rutschkana-åkning... skoj skoj... förutom då Jag, Sara och Anna åkte alla samtidigt ner för en stor rutschkana... Allt gick bra ända tills då vi "landat" (eller kommit ner eller vad man nu sak säga) så jag på något sätt vällte och lyckades göra en bakåtkullerbytta och slog i huvudet, toppen det var jätteskönt med vatten i näsan, i öronen.. ja lite överallt + smärta i huvudet.. eller så inte höhö xp
Men det gick bra... än så länge lever jag, fast jag har typ gått och blivit förkyld eller något sånt. Det är inge kul (vem tycker det egentligen) jag käner mig snovig och har nysit 1000 gånger idag, personligt rekord tror jag ;)
Efter skolan drog jag till Apoteket för att fixa lite bra-att-ha-saker, det blev Alvedon och nässpray... Jag ska knarkaaa så att livet hänns lite bättre... höhö *blir hög på nässpray* ;p 

Jag måste lära mig en sak... Att sluta klaga! jag tycker att jag klagar för mycket och det är inge kul för någon, speciellt inte för dom som lyssnar (om det finns några kvar...höhö) nejmen det är inget jag vill göra, det är bara nått som jag gör ändå som en dålig vana. Så det ska bli ändring på det!

Nu ska jag snart äta middag sen blir det lite plugg och senare sooovaaa!




Snnnoooviiig Tjej x)


astalavista!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0