just denna onsdagskvällen...


Sitter här, vid datan... jag borde göra något bra som att plugga lite mer matte eller göra mer Sv, men nu sitter jag här vid datan och gör tvärt om... men jag är inte sur för det, jag har bokat klipptid så den 4 mars så ska jag minnsan iväg å klippa mig! Det var mer än ett halvår sen jag klippte mig så det behövs! Sen har jag lite andra planer också för mitt hår... men just nu står klippning högst upp.

Sugen på popcorn är jag! packa måste jag göra! väldigt kul grej som jag fick reda på nyss är att jag ska träffa min pappa på fredag å vi ska käka go china mat! yummii ^^, Sen åker jag hem till han och chillar heeela helgen!
Men innan det är helg så är det lite kvar att göra... Imorgon så är det DANS med Anna! :D efter det blir det mys med "gänget" ;) Vi ska kolla Vampire diaries som är en bra serie som började förra veckan. Jag är inge bra på att följa serier och det händer väldigt sällan att jag kan kolla på en hel serie utan att glömma bort att kolla eller bara inte göra det, men nu ska jag lyckas följa en! fast den här serien verkar faktist as bra såå det blir nog inga problem.

Nu måste jag skriva en lita på saker som jag ska göra, har så mycket i huvudet så då är listor vääldigt bra att ha. Jag gör faktiskt listor nästan jämt, det kan vara allt ifrån vad jag ska komma ihåg eller vad jag måste köpa m.m.

LajsA´s "att göra" lista:
Packa massooor! (till imorogn och till helgen)
Plugga, sv-uppsatsen, matte och eng (måste göras inom en vecka)
Träna en gång till innan veckan är slut!
Städa rummet.
Skriva ner lite saker i en bok (liite hemligt) ;p
Komma ihåg att jag inte får glömma en sak imorgon x)
Göra mitt bästa på dansen (imorgon)

Det var nog allt jag hade att skriva upp på listan!


Slänger in en egobild bara för att jag känner för det!

                                     
                                   Nu har jag ett val: semla eller popcorn? det ÄR frågan ;)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0