God banan!


Tjenaa hej hej ;)

Bloggar från en hus ute i skogen! Jag är nämligen hos pappa :D HAPPY!
Vad har jag attsäga om dag som varit idag då?... Jo Det var en sur busschafför som körde bussen i morse, det visade sig att det brann typ där Anna bor (i närheten), städtanten på skolan var också sur och så var det inriktningsdag på skolan så det var teater heeela dagen + att vi var med musikarna, men det var kul :D Att vara med musikarna iallafall sen det vi gjorde var väll inte så jättekul vissa stunder. Efter skolan så drog jag till gymmet, det var härligt och det lär ju kännas imorgon... men det är ju bra det blir som ett kvitto, man vet vad man gjort ;) Middag blev det med pappa, på menyn så stod det KINAMAT!! Det var as gott! me lika a lot! Det var bufé och efter det så fick vi friterad banan och glass. Jag gjorde något som typ aldrig har hänt... jag gillar inte bananer, men jag käkade upp den friterade biten av banan. Oh my god! det var typ första gången i mitt liv som jag käkade mer än en tugga av en banan... hahah jag blev nästan lite chokad, banan har jag typ alltid ogilla (hata låter så starkt) Men det var gott så jag blev mycket förvånad. Å jag måste bara berätta att jag träffade en kompis, Nelly som jag inte sätt på länge det var typ som ödet. Jag hörde någon som ropade och jag vänder mig om och där är hon :D Det var kul att ses, men vi måste hitta på något kul snart!
Kul dag, den får 5 av 5 toasters Kanonkul ;) höhö


Hos Pappa ♥

FilmFilmFilm!

Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0