skoterskoterskoterstädpluggpluggdag...


Underbar dag! Har åkt skoter en lång sväng och det var heeelt underbart. Sen har jag varit duktig och städat mitt rum som sett ut som ett kaos för att jag bara varit hos pappa ibland och inte alls brytt mig om att städa, men nu är det ordning och reda + damsuget. Sa åt mig själv att jobba mer på min fördjupning... och det blev faktiskt av, brukar vara väldigt bra på att snacka en massa men glöma bort att faktsikt göra det jag snackar om. Fast idag så har jag skrivit lite mer om August Strindberg och hans liv... idag var det fokus på hans äktenskap... visste ni att han han hade 5 barn? eller att han gifte sig med en 22 åring när han själv var typ 56 år? det är ju lite nasty kan jag tycka men var dom lyckliga så var det väll bra... frågan är om dom var lyckliga, jag skulle inte vilja vara ihop men en som är typ 34 år älder som praktiskt taget skulle kunna vara min pappa, men det finns ju dom som tänder på äldre höhö så det är ju inget nytt. Så jag har alltså pluggat på EN lördag, det händer inte ofta men det är ju inte dumt... fast det är ju kanske inte det roligaste man kan göra på en lördag precis.. men men.

Hade jag inte glömt kamern hemma så hade jag visat lite bilder från skoter-åkningen nu... men ni får nöja er med...

...En "gammal" bild på mig ;)

Seee yah later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0