kära bloggen...


Idag var det en tänkardag... En dag då jag fastnar med blicken och bara fortsätter att tänka och tänka och tänka... Jag fastnar i tankarna och allt blir klurigare än det var från början, känns det som. det vore så mycket lättare att släppa lite tankar och vara här och nu, då skulle det vara roligare... men hur lyckas man med det? jag kanske borde börja meditera... höhö skulle jag sitta still och försöka tänka på ingenting, då tror jag att grisar kan flyga också (för unge fär så stor chans är det att det skulle hända) och det kanske är just därför som jag skulle behöva göra det, men det får jag prova en annan gång... kanske då grisar kan flyga x)

Just nu är jag en aning irriterad.. jag har en sv-uppsats som ska vara klar på fredag.. jag tycker att jag ligger ganska bra till så det är inte riktigt problemet, det som är ett problem är att hitta lung och ro att fortsätta skriva och hur bra går det då två småsyskon ska vara i mitt rum. Den ena tjatar den andra pillar på saker som man inte ska pilla på (iallafall inget som hon ska pilla på) underbart! Resultatet blir att jag blir irriterad och sur, börjar skrika lite för högt och det resulterar i att dom också blir sura för att jag skriker. Jag känner mig taskig när jag lyfter ut den minsta ur rummet och sen låser in mig på mitt rum... hon är liten och söt, fast bara för att man är det så får man inte pilla på saker som ingen ska pilla på. åååh jag känner mig iiiiirriterad på allt och jag hatar att det går ut över människor som inte har gjort något ex min älsta lillasyster som faktiskt bara vill vara i mitt rum för att hon får vara ifred där och för att hon tycker om det.. men då kommer jag å skriker på henne när andledningen knappt finns alls. Dumt! Känns inte bra alls och då blir jag mer irriterad, fast på mig själv och vipps så har jag fått en jättefin cirkel då allt bara går runt runt... ännu mera UNDERBART!

När jag ändå håller på så ÄR JAG IRRITERAD PÅ VINTERN!!!


Bilden säger allt!

Irriterad tjej söker något/någon som kan får mig på bättre humör!!

ps. Sommarjobb måste jag också fixa!!! -__-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0