Komplicerat


Allt känns komplicerat just nu... Mina tankar, kärlek...och massa annat. Allt känns så jobbigt på något vis men samtidigt så är det mesta bra... som sakt det är komplicerat.

Sen känns det som om jag är allt som börjar på T... Trött, Tråkig, Tyst och en Tänkare... det är precis som om det här är någon lite halv jobbigt period, då inget riktigt känns som det ska eller är som det borde vara. Det känns ungefär som jag har ett litet regnmoln över mig... men efter regn kommer skolsken så snart blir det väll bättre antar jag.


Låten är mitt solsken i regnet.... och Dregen är coolast!

Sara var söt som bjöd mig på glass idag! ^^, det fick mig på lite bättre humör...
men du är söt även då du inte bjuder mig på glass ♥

Kommentarer
Postat av: ida

du är inte tråkig lisa!

2010-02-24 @ 16:02:22
URL: http://ccardigan.blogg.se/
Postat av: Sara

jag tyckte att du behöver en glass... jag tror du och jag sitter under samma regnmoln :( <3

2010-02-24 @ 19:49:53
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0