FF = FlummigFredag.... och det var bara början


Helloj! :p

Har inte hunnit med att blogga men nu skriver jag iallafall ett kort inlägg ;) Jag är hemma hos mami och my friend Emma is in dah house! ;) (vet inte vaför det blev engelska där, men coolt lät det) höhö!

Ska skriva ett lååångt inlägg om gårdagen senare, men just nu så känner jag inte för det ;p gårdagen var verkligen mysko...kvällen iallafall!!


Emma & Jag! :D Bilden ger mig massa minnen!! Stockholm påsklovet 2009 Underbart!

over and out!

Ps. GårKvällensläggdags citat var....
Jag: varför heter alla chips sorter nästan alltid något på engelska?
Emma: vet inte...
Jag: Nä men typ sourcream and onion, varför heter det så?
Emma: aa men det låter väll bäst så..
Jag: hmm... för hur fräscht låter "Surkärm och lök" ?

höhöhö xD sånna diskussioner kan man också ha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0