riktigt idrott, spanska och en jävla massa tankar...


Tjeeenaa :)


Vilken dag det har varit! helt sjukt, Hade bodypump/spinning på idrotten (vi var på gold´s) Det kallar jag idrott på riktigt! Jag tycker inte om att vara på camups, det är kallt och så gör vi nästan bara tråkiga saker...det är typ mes idrott höhö ;p kan ju inte precis påstå att jag är någon elit-idrottare.. men när man är på gymmet så känns det mer på riktigt än när man föser in typ 30 personer i en iskall idrotthall och försöker få alla att vara med på typ innebandy. Sen är det ju inte alla som vill gå på gym och hålla på med bodypump tills musklerna skriker... men för mig så är det idrott PÅ RIKTIGT!! (det ska kännas) ;p

Sen var det lunch och spanska... Spanska är faktiskt kul (även om jag inte är bra på det) nästa vecka ska vi få se på Hitta Nemo...på spanska! haha det kommer bli spännande.

Efter Spanskan så hängde jag med Emma ett tag, Vi gick på stan och en sväng till biblioteket. Jag måste säga att sist jag var på bibloteket för att hitta böcker om August Strindberg så var inte tanten bakom disken så hjälpsam men idag då var det minnsan en trevlig tant som jag fick prata med. Om jag ska ge dagens ros till nån så får hon den, för att hon var så snäll och hjälpte mig :) fast hon gjorde ju bara sitt jobb men ändå...trevlig var hon och trevliga människor är bra! :D

Sen så drog vi tillbaka till skolan, jag väntade på att Ida skulle sluta och när hon gjorde det så drog vi hem till henne. Vi fikade lite mackor och sen var det gymmet som gällde!! Vi gymmade och det var väldigt kul...haha jag tror att jag har hittat min grej hehe :p om jag någon gång skulle försvinna så kanske man hittar mig på gymmet? aja kul vare. En annan kul sak var att Ida tappade sin nyckel till låset så vi skulle gå och fråga en kille som jobba där om han hade någon form av tång att knippsa upp låset med... Det hande han så vi fick värsta stöörsta tången xD Men det fixaded sig...the end of the gympass.

På bussen på väg hem så satt jag och funderade... det är när jag åker buss som dom flesta tankar dyker upp, vet inte varför... Det känns som om jag är mitt emellan något (vilket jag ju är för jag är ju påväg hem, från stan) men ialla fall, det känns som om tiden stannar upp en stund och alla tankar kommer och går... det som dök upp idag var att jag känner mig så glad fast det inte har hänt så mycket. Men det är just det... det måste inte vara något stort som att man fått den ferarri (fast det vore ju inte fel ;p ) det kan räcka med att någon säger hej ^^,
Vet inte men Allt känns så bra... Jag har inte allt men jag känner mig ändå rätt nöjd och nu vill jag inte sabba det med att börja tänka på det jag inte har... Fokus på det som är bra! :D


Nu blev det ett långt inlägg (som om det inte syns) höhö


Slänger in en bild som jag tog i måndags... tyckte om ordspråket :)


Nu ska jag snart klättra upp i sängen

NattiNatti ^^,



Kommentarer
Postat av: ida

hahahahahaha fan vad jag längtar till nemo på spanskan! xD

2010-02-03 @ 23:09:50
URL: http://ccardigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0