en fredag, en tidtabell, en Anna och lite till ;)


Tjeenaa blooogeeen!

Vart ska jag börja?...

Igår var det DANS!! :D nu mera ääälskaar jag torsdagar, vi var bara typ 5 st i street gruppen och det var jättekul :p å läraren var as kul + på det.

å idag det är fredag!

Dagen började hos Anna med frukost

Sen blev vi sena för att siffrorna i tidtabellen hade flyttat lite på sig ;) + Att bussen stannade onödingt länge i centrum.

I skolan var det teater (som vanligt på fredagar) men det var inte så kul som det brukar vara, lite synd men aja...
vi ska börja jobba med rekvisita till en gatuteater som vi ska visa upp under vinterfestivalen i Östersund typ någon gång innan sportlovet. Vissa började jobba men jag kände att jag inte hade så mycket att bidra med så jag smet iväg lite tidigare ;p (haha inte nog med att jag kommer sent.. jag drar iväg tidigare också.. höhö badass) 

Sen blev det lunch och chill i musiken med Anna och Christoffer :)

Efter det så drog jag till gymmet, bra jobbat mig själv *klappar mig själv på axeln*


Nu sitter jag här och tare lungt, lyssnar på musik. Ska hitta nått å ha på mig och sen ska jag äta...seeen åker jag in till stan igeeen :D blir chill hos Anna och vad som händer mer har jag ingen aning om.

Allt fööör nu!!


Oh my god!! ;) Bjuder på en snööögg bild på mig å Anna!!



______________________________________________________________________________________________

Tänk hur det kan bli, det som kändes bra igår har fått en annan betydelse idag. Det kan verkligen bli hur som helst... när jag tänker efter så är det coolt, men att det som hände nu var negativt det var ju mindre coolt...
Men har det hänt så kan det nog allt vändas tillbaka... Man kan inte tävla i kännslor, jag känner det jag känner precis som alla andra, man kan inte rå för det. Det är ingen lek jag menar allvar med det jag känner... jag ger fan inte upp!! ;p Jag är jag och det är det ända som är viktigt... sen får vi se hur långt det räcker ;)

(ingen behöver fatta... dom som vet vad jag menar fattar... men jag behöve skriva av mig å då får man stå ut med mia "kodade medelanden") xp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0