whaaats happening :O


Det känns inte så bra... håller jag på att bli sjuk tro? vore just tyyyypiskt.

Det är inge kul... ligger i soffan å kollar på tre olika kanaler som det dessutom är typ störning på... känns som om det är jag som orsakar den för varje gång jag går från tv:n så verkar den funka bra... Min utstrålning kanske inte är så bra höhö xD Sen dyker min eh så kallade "hyppokondri" upp och jag kanske har tarmvred... jag vet inte vad det är men ont i magen gör det nog (precis som det gör på mig) vissa googlar ju sina symtom... men min fantasi skrämmer tillräckligt ibland så jag ska nog inte ens försöka mig på google x)

Men just nu så sitter jag juh upp å skriver detta inlägg så jättesjuk är jag ju inte... men jag kännde mig inte så pigg för några timmar sen.

aja det lär visa sig


hmmm...

Film och popcorn med mamma gör nog allt lite bättre ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0