Känns som en söndag.


Heej halllåå

Nu är jag hemma...

Jag har varit i stan i går till idag. Var hos Anna (har blivt mkt "hos Anna" på senaste tiden, men jag tycker det är kul) :P aja När jag dök upp hos Anna i går så satt hon och Christoffer och käkade middag som Anna var sååå stolt över, bra bra! Senare kollade vi film... Petter kom förbi en sväng och det var ju flum? xD
Christoffer blev trött och gick hem till sig, Petter blev kvar ett tag men sen drog även han hem. Jag och Anna kollade film... jag somnade och fick inte se slutet eller så mycket av den snygga killen i filmen ;p menmen....
Jag måste typ lekt tornado i sömnen, kunde fan inte ligga still och det är ju illa om jag vaknar av att jag rör på mig xp

idag så vaknade jag av att Anna sa "lisa lisa LisAA lalal liiissaa"
Sen drog vi ner till stan och mötte upp alla bandmedlemmar i "Annas band" :p  sen dök Ida upp som skulle fotta. men en i bandet var lite sen... på pingis? hos en kompis? aja han var inte där han skulle iaf så vi drog å fikade i väntan på att han skulle komma in till stan. och gissa vem som hängde med å fika :O SARAA :D som varit i åre heeelaa veckan... saknad har hon varit <3

Nu sitter jag hemma och känner mig typ konstig :S vet inte vad som är problemet på felet xp är aaaas tröööött och mår typ illa -__- inte jätteilla bara lite svagt irriterande illa :O

aja "allt har en naturlig förklaring" som pappa i mysteriet på greveholm skulle sakt xp (hoppas att det stämmer)


Nu ska jag säda....eller typ lägga mig i soffan...


Trött tjej... med en konstig kännsla....


Byee byee..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0