barnvakt!


tjeena tjenna ;)

Bloggar live från kusineernaa! ;D

Ikväll så är jag nämligen barnvakt åt mina små kusiner ^^,
Vi har spelat dataspel... kollat telletubies... ätit tacos och nu är det bolibompa och godis som gäller! barnprogram kan vara rätt kul... hör bara på det här "å så kom det taco ätande trollet trygve in" haha xp humorn e på topp (eller så inte xp )

Det var så gulligt när vi spelade dataspel... det var en liten mus som skulle gå omkring och leta efter äppelskruttar. Vi började då prata om möss...

Frida (3 år): vill intee ha nån duuum muuus...

Jag: nej vi ska inte ha nån dum mus :)

Agnes (snart 5 år): jag vill ha en STOOR mus..en sån råtta!

Frida (3 år): maaa en jättestoooor!

Agnes (snart 5 år): menar du en sån... BÄVER!!

HAHAHA xD


Nu ska jag se vad dom små gör =)


Nattbloggar kanske ;)


byeee byee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0