Byee 2009, Heeeelllooo 2010!!!


Tjeeenaa Tjeeenaa!! :D

Jag lever, jag har varit bortrest en liten snabbis, firat nyår med Anna hennes kusin och lite fler av Annas släktingar. Men nu är jag hemma igen! :p det är ju 2010 har inte riktigt fattat det än, inte för att det är nån skillnad... men aja lite ovant att skriva om inte annat.

Funderade på att göra en kort utvärdering av 2009...

2009 var året...

Då jag fyllde 16.

Då jag och emma åkte ner till Stockholm på påsklovet och hande det skiiiiit kuuul :D (måste göras om)

Då jag började må bättre och jag började sickta framåt och lämna det jobbiga bakom mig. 

Då jag äntligen gick ut grundskolan, + bra betyg :)

Då jag sommarjobbade för första gången, (satte plant och det vill jag inte göra om xp haha)

Då jag och ida såg takida live på yran!!! :D <3

Då jag träffade jossan (som alla andra somrar) men vi var på hennes landställe och smög ut på natten ;D KUL<3

Då jag träffade en viss person och hade en underbar dag i regnet xp

Då jag började på ett jättebra gymnasium och träffade massa nya roliga människor!! <3

Det var också året då min käre morfar dog och jag har inte riktigt fattat det än... jag vet att det är så... men ändå så känns det inte så. Jag tänker på dig Morfar och även om jag inte alltid visat hur mycket du betyder för mig så älskar jag dig ♥

Det var det jag kunde komma på... det var inget speciellt år för mig, det var inte det bästa men jag kan inte heller säga att det var as dåligt, fast helt bra var det inte. Men jag har hittat nya saker med mig själv, insätt saker och allt man är med om lär man sig alltid nått av. Jag vet inte riktigt vad jag för väntar mig av 2010 men jag hoppas att det händer massa bra, roliga och galna saker och visst har jag drömmar som jag vill ska slå in... men får se vad som händer ;)


// LajsA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0