Dagen tvärtom!


Tjeeenaa!! :D

Idag har jag jag gjort massa saker... blir nästan chokad! från att vakna, nörda vid datan och i stort sätt bara göra det. Så har jag i stället hunnit med detta...

# Damsugit rummet.

# Plockat ut disken ur diskmasiken (åt min kära mamma) =)
 
# Fixat överdraget till min soffa jag har i mitt rum (det var snuskigt... så var tvungen att damma av det och att få på det var en utmaning) men I did it!!

# Tränat!!

# Varit ute och gått en liten promenad (som vi alla vet så är det istid ute) :S men jag överlevde!

Känner mig duktigt *klappar mig själv på axeln* ;) har lite fler saker att fixa, t.ex. så har jag alldeles för många bilder på datan, så jag måste rensa bort en hel del. Jag måste också börja läsa någon bok, dels för att jag måste skriva om någon bok i skolan sen men också för att jag inte har läst en enda bok på flera månader. Det är helt enkelt dags nu. 


En bild från en annan promenad.


Mahaha jag ;) 

Allt för nu!


//LajsA



 

Kommentarer
Postat av: Sara

haha söto ;) men just det bokgrejset, aaah! när skulle det vara klart? :P

2010-01-07 @ 23:35:57
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0