Dusch dusch!


Tjeenaa ;)

Jag har nyss kommit ut ur duschen!

Efter en helg ute i "skogen" så känns det jättehärligt med en varm dusch, mitt hår luktade rök efter som att vi grillade idag vid en jättemysig grillplats idag.
Såklart åkte vi skoter dit! :p
Så en dusch satt fint!
Nu sitter jag här vid datan och nördar lite, senare blire film av något slag, vet inte vilken än... funderar på att se Johan falk som går kl 21:00 på tv4..har ingen aning om den är bra eller inte... verkar inte så bra... men jag tror jag ska ge den en chans.



DuschFrilla x)
(ignorera att min haka blev 2 meter och att min över läpp blev 2 millimeter) xp

Allt för nu!

// LajsA


Kommentarer
Postat av: Sara

åh, underbar bild :D:D längtar tills tisdag!!!!

2010-01-10 @ 23:04:24
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0