Vad är det med mina drömmar?


Goood Morgon!

Vaknade ungefär någon gång efter elva... inte som planerat.. eller planerat och planerat, jag bad pappa komma och väcka mig tio för att jag inte skulle sova hela dagen. Det gick väll sådär... ändå gick jag å la mig kvart över tolv i natt så då borde jag inte vara så trött nu... men aja nu är jag vaken :)

Men jag undrar vad det är med mig och mina drömmar... på senaste tiden så har jag drömmt jättemycket om killar, kärlek och massa sånt... Det händer olika saker , men alla drömmar är i just det temat x)
Inatt drömmde jag att jag var med en killkompis (vi kan kalla han Torsten xp) och några tjejkompisar.... vi skulle gå på stan, till olika stationer som någon tipspromenad ungefär... men allt eftersom vi gick så försvann fler och fler av mina tjejkompisar och till slut var det bara Torsten kvar... vi bestämmnde oss för att gå till H&M. Där träffade vi några killar och deras flickvänner, jag skulle leta efter en sjal som jag så gärna ville köpa, så jag skulle gå fram och fråga någon som jobbade där. Alla som jobbade där var KILLAR!! :O
Jag hitttade inte sjalen... och allt efter som vi gick runt i affären så förändrades Torsten och till slut var han inte där... utan han jag var med var han jag går och tänker på (alltså på riktigt när jag inte sover) HAN VAR DÄR!! och vi började prata om skidor, att han ville åka slalom med mig... Där slutar drömmen.

Jag vet inte hur jag ska tolka det haha xp
betyder det att jag kommer träffa han på H&M?
betyder det att jag kommer förlora alla mina tjejkompisar? :o

eller är det bara ett jävligt bra teknen från gud eller nått? x) Gud menar kanske att...
"Hey snart kommer du träffa massa killar... kanske på H&M? var berädd"

hahah xD vad ska jag tro? det blir inte bättre av att jag läste i nått horoskåp, att minna drömmar, både dag/nattdrömmar har mer betydelse än vad jag tror.
Jag vet att det bara är något jag läst i den tidning... men ändå... det är lite läskigt x)


Vad händer när jag sover? (bilder tog jag för några år sen)


// LajsA


ps. Torsten är bara ett namn jag använt xp han heter egentligen något annat.

Kommentarer
Postat av: Sara

hahahahhahahaha älskar budskapet från gud xD "kanske på HM?" <3 :D

2010-01-10 @ 16:33:03
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0