Jag vet att texten är lång, men det är så det blev & nu är även rubriken lång ;)


Tjeenaa Tjeena!

sitter här och lyssnar på underbara Backyard Babies!! :) Dom är helt grymma!

Dagen började med att jag hade (eller tog mig en liten mini sovmorgon) Första saken jag skulle göra på skolan var spanska... Vi har ingen lärare... för han är i spanninen och steker medans vi sitter här i kalla sverige och inte fattar ett piss av den spanska gramatiken, fast det gick rätt bra ändå för vi fattade iallafall lite till slut ;)
Sen så stod det shopping på schemat (mitt innre schema... eh det lär djupt) höhö aja... Jag och Anders drog en sväng på stan, han köpte skor ock jag köpte en suuuuper snygg träning/skol väska!! För här jävlar ska det börjas träna! ;) Det roliga med att köpa den var att... jag fick den 100 spänn billigare, vet inte hur det gick till...
Kollade på väskan igår och killen som jobbade där då hjälpte mig att kolla på de olika väskorna... och så pekade jag på en (den jag köpte) och jag kollade på den, men det fanns ingen prislapp på den så då frågade jag han vad den kostade och han sprang iväg och kollade. Han kom tillbaka sa att "du kan få den för 200 kr", men var tvungen att lägga undan den för jag hade presentkortet hemma. Idag när jag skulle betala den så såg jag att den kostade 300... men jag fick betala 200... märkligt, men jag blev glad! :D

...Sen blev det eftermiddag... Vi hade den första teaterlektionen efter jullovet och vi skulle böja med att städa ut garderonen med kläder och massa annat. Det var inte det roligaste, andra halvan av lektionen skulle vi läsa igenom en pjäs men det fick inte jag vara med på för jag var ju tvungen och springa till bussen... bussen till krokom *spännande musik* Bussen kom till krokom några minuter efter tre och jag skulle vara hos tanläkaren 3 Oops! När jag kom fram så var det inga människor där...asså tandläkarfolk. Dom satt nog och fika som alltid...det är nog det ända dom gör (snacka om dubbelmoral) höhö nerrå nu ska jag inte klaga i onödan ;)
Tillslut blev det min tur, tandläkare var trevlig och det var BRA!! det måste finnas en sån regel tycker jag, ska man vara tandläkare så SKA man vara trevlig... aja det gick bra, jag hade inga hål och var välkommen tillbaka om typ ett år!! jag tackade för det och drog därifrån (behöver ju inte vara på ett sånt ställe mer än nödvändigt) Sen upptäckte jag att det inte gick nån buss hem förens om 45 min!! -__- det var deprimerande.
Men jag överlevde genom att sitta på biblioteket i korkom och läsa ur en "tjuvlyssnat" bok :)

Jag har hunnit med att städa rummet... och nu inser jag hur j*vla långt det här inlägget blev x) Oops!



Bjuder på den!


// LajsA



ps. DET ÄR 4 DAGAR KVAR!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

me like långa inlägg! ;);)

2010-01-14 @ 20:19:35
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0