The end of the födelsedag.


Tjeenaa Tjeena! ;)

Har haft en mysig filmkväll med B&J (go glass, för er som inte vet) xp å så lite naturgodis x) jag har haft en väldigt bra födelsedag måste jag säga! alla människor som bryr sig och säger grattis och uppvaktningen på morgonen, det är inte helt fel att fylla år. Även om man blir ett år äldre och man inser att tiden går fort då är det lika bra att njuta av sin dag och vara glad åt det... helt enkelt göra det absolut bästa av det :)

Idag vet det en skoldag som vanligt typ... fick nytt schema och nu ska jag börja planera in gymmet! hade bara handledning på morgonen..sen långt hål... då drog jag, Sara, Anders och Anna på stan, mycket kul!
Jag har dock inte så mycket pengar  för tillfället så det blir inte så mycket shopping som jag skulle önska...men men man ska ju ha nått att längta till ;)
Jag hittade ett par as snygga leggings på cubus :p vill ha dom...men får se om jag lyckas köpa dom...
På eftermiddagen var det matte som gällde, det var faktiskt en kul lektion, men med skönt folk omkring sig så känns det mästa bra :D


Me like!! :)


Jag & Anders :) vi provade mössor x) (jag lekte lite i photofiltre...därför är vi en aning gröna) ;p


Sara å Anna :) Dom fick också en färg på sig x) (fast sara är redan färgglad... Hennes underbara blåa hår) :p

Jag tänkte ju ladda upp en video... men tyvärr så får det vänta lite, jag fick camen att fungera (md hjälp av bror) xp men den funkar...bara det att ljudet och bilden inte är helt synkade...men det ska fixa sig! Sen måste jag typ bli medläm på typ videofyme eller nått sånt så jag kan ladda upp dom...vet bara inte vilken sida som är bäst.
Någon som har tips så blir jag glad :D

Nu ska jag nog klättra upp i sängen tror jag :)

Puss på dagen den har varit väldigt bra! ♥

// LajsA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0