åååh August x)


Hellu Haallåå!

Sitter här och försöker skriva en uppsats om en snubbe som heter (eller aa hete) August Strindberg. Det går sådär...om jag ska vara ärlig (och det ska man ju vara) Jag har inte hittat så mycket fakta som jag skulle vilja ha, fan vad synd att han inte lever! -__- Om han hade gjort det så hade jag frösökt ringa till han ;)
Men nu är han stendöd så det är ingen idé att fundera på det.
Hmm... vet inte riktigt vad jag ska göra... men jag ska fundera vidare, uppsatsen ska inte vara klar än så det är ingen panik.

Fast...tänk om jag kunde åka tillbaka i tiden och hälsa på han hur skulle det vara?...

Jag ramlar ner från hilmen och landar någonstans i Stockholm, det är mörkt grått och tyst... Det är 1800 tal. Jag går fram på kullerstensgatan och så ser jag in genom ett fönster...där sitter han mannen himself! AUGUST!
Jag knackar på fönstret... han tittar på mig och ser en aning skrämd ut...jag blir också en aning rädd, där sitter han ju! Jag vågar mig in i hans lägenhet, han nästan skriker -vad gör du här,vem är du? han kliar sig i huvudet... jag ser lungt på han och säger -det är jag som är döden, jag har kommit för att hämta dig... Sen hejdar jag mig. det där var ju nått som han Bergman skrev, det fattar ju inte August vad det är... Jag skrattar lite för mig själv, snacka om att vara före sin tid..höhö. Sen bryter jag tystnaden och säger -Yo August hur är läget?....

Tänk er en mörk å mystik berättarröst ;)

haha xD Näe skärpning, back to buissnis (hur man stavar det kommer jag inte på)


The man August!


Fjooortiispose!! dock så verkar inte August så bra på detta!
(ja jag vet att det bara är en bild...höhö)

Nu ska jag jobba vidare!!

astalavista!


Kommentarer
Postat av: Sara

åååh vad underbar du är hahahahah! näe august kan inte det där med fjortisposer, illa ;)

2010-01-25 @ 19:51:28
URL: http://sawahbodien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0